۲۷ و ۲۸ بهمن‌ماه ـ نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود

توسعه فناوری‌های نوین دیجیتال مانند اینترنت اشیاء سبب شده است در سال‌های اخیر، فرصت‌های ویژه‌ای در حوزه­های مختلف صنایع مانند بخش انرژی، کشاورزی، مدیریت شهری و …. فراهم شود.

در بخش انرژی، مصرف هوشمندانه چالش جدی و دیرینه کشور ما است که هنوز راهکار گسترده و فراگیر برای آن اجرایی نشده است. تعرفه پایین و الگوی مصرف نادرست از جمله عوامل مؤثر در مصرف بیش از حد انرژی در کشور است که سالانه با خاموشی­های برق در فصل تابستان و افت فشار گاز در فصل زمستان خودنمایی می­کند. استفاده از فناوری­های نوین در این حوزه می­تواند بسیاری از چالش‌­ها و مشکلات موجود را برطرف نماید.

در حوزه کشاورزی نیز، شرایط خشکسالی و کم آبی در کشور، استفاده بهینه از منابع آبی جهت آبیاری گیاهان را بیش از پیش ضروری ساخته است. به علاوه در حوزه آفات نیز، معمولاً کشاورزان به صورت سنتی همواره در پی دیدن نشانه­هایی از حضور آفاتی که محصول را تهدید می نماید، هستند. بنابراین استفاده از تکنولوژی­های جدید مانند اینترنت اشیاء در حوزه کشاورزی زمینه پیشرفت صنعت کشاورزی در ایران و استفاده بهینه از منابع موجود را فراهم می­نماید.

از اینرو گردهم­آیی امسال فعالین و علاقمندان حوزه IoT در قالب نشست‌ها و رویدادهای تخصصی با عنوان:

و با حضور همه ذی­نفعان و فعالان حوزه هوشمندسازی، استارتاپ‌ها و پژوهشگران و علاقمندان برگزار خواهد شد. همچون سال‌های گذشته، برگزاری نمایشگاه با حضور شرکت ها و استارتاپ­ های فعال در حوزه IoT از جمله برنامه‌های جانبی این کنفرانس خواهد بود.

ثبت نام در ششمین کنفرانس اینترنت اشیاء (IoTeX2021

اگر مایلید در نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیاء غرفه داشته باشید لطفا با دبیرخانه برگزاری(۸۸۵۱۳۸۱۰-۰۲۱ و ۸۸۵۱۳۸۱۲-۰۲۱) تماس بگیرید.

تاریخ انتشار: 5 نوامبر 2019
اشتراک گذاری: