به گزارش دبیرخانه ایران دیجیتال، اپراتور اتصالات با همکاری یک شرکت آمریکایی، سرویس مبتنی بر ابر راه‌اندازی کرد.

اپراتور اتصالات، روز دوشنبه ۱۸ دی ماه ۱۳۹۸ اعلام کرد که: “ارتباطات تجاری یکپارچه مبتنی بر ابر معروف به CloudTalk را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط و نیز مشتریان شرکت‌ها در امارات متحده عربی راه‌اندازی نموده است.”

طی بیانه‌ای که توسط ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی منتشر شد، اعلام گردید که این شرکت همکاری و شراکت خود را با یکی از شرکت‌های مستقر در آمریکا با عنوان Ribbon Communications اغاز نموده است. این همکاری در راستای ارائه راه‌حل ارتباطی مقیاس‌پذیر، امن و مبتنی بر ابر به مشتریان است. Ribbon Communications یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل‌های امنیتی زمان واقعی مبتنی بر IP و راه‌حل‌های نرم‌افزاری است.

طبق گفته‌های انجام شده “سرویس Cloudtalk یک راه‌حل ارتباطی یکپارچه را برای درخواست‌های ارتباطی داخلی و خارجی کاربران ارائه می‌نماید.”

به گفته مدیر ارشد کسب و کار اتصالات “این راه‌حل، چابک، امن و مبتنی بر ابر است و برای کسب و کارهایی که به دنبال ساده‌سازی زیرساخت‌های پیچیده ارتباطی خود هستند، مفید و سودمند است.”

وی همچنین خاطرنشان کرد “این راه‌حل و سرویس، یک پلت‌فرم منحصر به فرد است که این امکان را فراهم می‌کند اتصالات به عنوان یک اپراتور و شرکت ارائه‌دهنده خدمات تلفن‌های ابری شناخته شود و در این خصوص، وسایل و تجهیزات را با قیمت مناسب ارائه نماید.”

مدیر ارشد بازاریابی شرکت Ribbon Communications گفت: “راه‌حل‌های ابری و بومی این شرکت، به ارائه‌ سرویس‌های امن و هوشمند در زمان واقعی، کمک می‌کند. به همین خاطر، بسیاری از مشاغل و سازمان‌ها به دنبال همکاری و استفاده از این سرویس‌ها هستند.”

در بخشی از این خبر آمده است که اتصالات مدل pay-as-you-go در ارائه این سرویس استفاده می‌کند که براساس آن، کاربر فقط برای آن چیزی که واقعا استفاده شده‌ است، هزینه پرداخت می‌کند.