اپراتور MTN اولین پلتفرم موسیقی مبتنی بر زمان را در آفریقای جنوبی پیاده سازی کرده است. اپراتور برای ارائه سرویس موسیقی با شرکت تابعه خود با عنوان Simfyafrica که از سال ۲۰۱۰ مشغول به ارائه سرویس موسیقی است، همکاری کرده است. تفاوت این پلتفرم با سایر پلتفرم های موسیقی این است که کاربران نیاز به پرداخت هزینه اشتراک یا هزینه داده را ندارند و با استفاده از یک مدل Pay-as-you-go با یک پلن زمانی هزینه سرویس را از کاربران خود دریافت می کنند. 

بر طبق این برنامه قیمت گذاری کاربران MTN به مدت ۷ روز و روزانه ۶۰ دقیقه می‌توانند به صورت رایگان به انواع موسیقی محلی و خارجی مورد علاقه خود گوش دهند بدون آنکه حافظه گوشی خود را برای ذخیره اهنگ‌ها پر کنند. در آینده اپراتور MTN می‌خواهد ۲۰٪ از مشتریان داده خود را در مارکتی که MusicTime در دسترس است، طی دو سال آینده درگیر کند. MTN می‌خواهد در آفریقای جنوبی بازار تیدال و اسپاتیفای را بگیرد و  10 یا ۱۵ میلیون کاربر برای اپلیکیشن موسیقی آنلاین خود به دست آورد.