زمان:۹ الی ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۲

هفته ایران دیجیتال، امسال چهارمین دوره خود را برگزار می‌کند. رویدادی که از ابتدا و با شعار ارتباطات هوشمندIntelligent Connectivityدر اولین دوره خود تلاش کرده است تا با بررسی و تحلیل روندهای کلیدی بخش ارتباطات کشور با موضوعات هوشمندسازی خدمات و تحول دیجیتال، زمینه حل مهمترین چالش‌ها و مشکلات این دو بخش را فراهم ساخته و در عین دستاوردها و چشم انداز پیش رو را در این دو حوزه ارائه نماید.
ارائه خدمات سنتی در قالب خدمات دیجیتال و هوشمندسازی بخش‌های مختلف صنعت و خدمات ثمره سرمایه گذاری گذشته در توسعه گسترده زیرساخت۵ با ارائه خدمات G و یا توسعه نسل پنجم ارتباطات FTTx های ارتباطی است . توسعه زیرساخت‌ها اعم از زیرساخت‌های ثابت در قالب توسعه شبکه فیبرنوری دیجیتالی و هوشمندسازی باید متوازن باشد تا از یک سو انگیزه برای سرمایه گذاری حفظ شود و از سوی دیگر امکان ارائه با کیفیت و پرسرعت خدمات دیجیتالی برای عموم کاربران و مردم فراهم باشد.‌‍

این رویداد در هفته اول آبان‌ماه و در قالب نشست‌های تخصصی بصورت حضوری متعدد با محوریت چهارموضوع:

برگزار می‌­شود.

نمایشگاه اینترنت اشیاء ایران که از سال ١٣٩۴ برای هفتمین سال و با محوریت هوشمندسازی توسط فروم اینترنت اشیاء ایران برگزار میشود ازبخش های اصلی رویداد هفته ایران دیجیتال است. از جمله اهداف این رویداد شناساندن و عرضه توانمندی های بومی و داخلی به ویژه هم درشرکت های خلاق و نوپا در حوزه اینترنت اشیاء و هم خدمات اپراتورهای تلفن همراه و ثابت، ارائه دهندگان بزرگ پلتفرم های صنعتی هوشمندسازی به ویژه پروژ ههای کلان هوشمندسازی دولت، B2G و B2B و نیز تولیدکنندگان محصولات بوده است. تاکید ما در این رویداد بر خدمات حوزه خودروی متصل، حمل و نقل، انرژی و زنجیره تأمین فیبر است و فرصت مناسبی برای بازیگران این عرصه فراهم می‌کند تا توانمندی های خود را باتوجه به حضور و بازدید مدیران ارشد از بخش خصوصی و دولتی به نمایش بگذارند و مذاکرات اولیه لازم را برای شروع یا تثبیت همکاری های فی مابین آغاز نمایند.

جهت ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر با دبیرخانه تماس حاصل فرمایید.

تاریخ انتشار: 7 نوامبر 2019
اشتراک گذاری: