چهارمین هفته ایران دیجیتال به همت فروم اینترنت اشیای ایران و گروه علمی-تحلیلی طیف، نهم تا یازدهم آبان ماه سال جاری در بوستان گفتگوی تهران برگزار می‌شود.
بر همین اساس گروه علمی تحلیلی طیف، به‌عنوان کانون تفکر حوزه ارتباطات کشور و با توجه به رسالت خویش در خصوص بررسی فضای فعالیت و کمک به تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری در سطح کلان با هدف رشد سطح کسب و کارها، برگزاری چهارمین “هفته ایران دیجیتال” را برنامه ریزی کرده ست.

مدل اقتصادی توسعه ارتباطات

سه‌شنبه ۹ آبان ۹ الی ۱۶

تحلیل سیاست‌های حاکم بر فیلترینگ و کیفیت اینترنت در کشور؛ تبعات و راهکارها

چهارشنبه ۱۰ آبان ساعت ۰۹:۳۰ الی ۱۲:۳۰

واگذاری بیاند فرکانسی ۳۵۰۰ مگاهرتز و چشم انداز توسعه نسل پنجم تلفن همراه

چهارشنبه ۱۰ آبان ساعت ۱۴ الی ۱۷

هوشمندسازی مصرف انرژی با تأکید بر حوزه گاز و برق

پنجشنبه ۱۱ آبان ساعت ۰۹:۳۰ الی ۱۲:۳۰

نمایشگاه اینترنت اشیاء، هوشمندسازی و خدمات دیجیتالی

نمایشگاه اینترنت اشیاء ایران که از سال ۱۳۹۴ برای هفتمین سال و با محوریت هوشمندسازی توسط فروم اینترنت اشیاء ایران برگزار می‌شود از بخش‌های اصلی رویداد هفته ایران دیجیتال است. از جمله اهداف این رویداد شناساندن و عرضه توانمندی‌های بومی و داخلی به‌ویژه هم در شرکت‌های خلاق و نوپا در حوزه اینترنت اشیاء و هم خدمات اپراتورهای تلفن همراه و ثابت، ارائه‌دهندگان بزرگ پلتفرم‌های صنعتی هوشمندسازی دولت، خودروی متصل، حمل و نقل، انرژی و زنجیره تأمین فیبر است و فرصت مناسب برای بازیگران این عرصه فراهم می‌کند تا توانمندی‌های خود را باتوجه به حضور و بازدید مدیران ارشد از بخش خصوصی و دلتی به نمایش بگذارد و مذاکرات اولیه لازم برای شروع یا تثبیت همکاری‌های فی مابین آغاز نمایند.

تاریخ انتشار: 27 سپتامبر 2023
اشتراک گذاری: