راه حل جامع ساعت هوشمند سلامت برای افراد مسن و سالخوردگان.

OneLife Technologies Corp، شرکت جمع‌آوری نرم افزار/اطلاعات پزشکی تلفن‌همراه، اولین دستگاه پوشیدنی LTE-M پزشکی AT & T را ارائه می‌کند.

ساعت هوشمند  OnePulse فراتر از ردیابی عمل می‎کند. آن پیگیری فعالیت‌ها، یادآوری و فناوری‎های هشدار را فراهم می‌کند. این دستگاه پوشیدنی پیشرفته با اتصال بی سیم AT & T، به طور ایمن و مستقل اطلاعات مهم پزشکی و سلامتی را به ابر انتقال می‌دهد. این کار اجازه می‌دهد تا پزشکان، بیماران و پرستاران بر وضعیت و سلامت بیماران نظارت کنند.

اتصال AT & T LTE-M اجازه می‎دهد تا پزشکان دسترسی به موقع و ایمن به اطلاعات بیمار داشته باشند و پرستاران را قادر به مداخله در صورت لزوم می‎کند. شبکه گسترده LTE-M برای دستگاه‌های IOT که فشرده هستند طراحی شده است. این باعث عمر پنج روزه باتری OnePulse و وزن سبک آن می‎شود.

رابرت واگنر، مدیر عامل شرکت OneLife Technologies، گفت:

«استفاده از اتصالات AT & T برای دستگاه‌های خود، گام بزرگی در راه‎اندازی مفهوم «مرکز مراقبت» است که ما را به یک پلتفرم پیشرو با دستگاه پوشیدنی نوآورانه تبدیل می‎کند که توانایی اتصال بیماران به پرستاران خود را، تقریبا به‎موقع و در هر نقطه‌ای از آمریکای شمالی فراهم می‎کند.»

«همه ما می‎خواهیم بهترین مراقبت‌های بهداشتی را در شرایط اضطراری، با بالا رفتن سن، برای عزیزانمان، یا برای حفظ یک زندگی سالم داشته باشیم،. در حال حاضر، این سطح خدمات با ساعت هوشمند پزشکی و سلامت OnePulse  شرکت AT&T دردسترس است».

فناوری OnePulse داده‌های مربوط به ضربان قلب، مکان، حرکت و خواب را ازطریق مچ دست فراهم می‌کند. پروتکل بلوتوث اختصاصی OneLife توانایی اتصال آسان به سایر دستگاه‌های بهداشتی و پزشکی را فراهم می‌کند. به عنوان مثال می‌تواند برای جمع‌آوری و انتقال اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت سلامت مانند کاف فشار خون، گلوکز، مانیتور SPo2، مقیاس وزن، و غیره به دستگاه‎های دیگر متصل شود. این کار یک دید گسترده در مورد سلامت کلی برای بیمار و پزشک فراهم می‎کند.

جو موسل، معاون، اینترنت اشیاء، AT & T  گفت: «ساعت‌های هوشمند متصل مرتبط با مراقبت‌های بهداشتی گامی مهم درجهت آینده مراقبت از بیمار است».

«توانایی اتصال پرستاران و بیماران فقط یک نمونه از چگونگی انتقال اطلاعات سلامت توسط اتصالات و ایجاد الگوهای مراقبتی جدید است. شبکه ما به پزشکان و پرستاران کمک خواهد کرد تا بیماران را از راه دور نظارت کنند و اگر اشتباهی رخ دهد هشدار دریافت می‌کنند.»

ساعت هوشمند OnePulse یک ابزار ارزشمند برای ارائه دهندگان خدمات پزشکی به‎منظور نظارت بر بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن و سالخوردگان است. آن دارای مزایایی برای کاربر، پزشک و پرستار می‎باشد ازجمله:

  • نظارت ۲۴/۷ با هشدارهای به‎موقع برای خانواده یا پزشک
  • یادآوری داروها و تجویز خودکار نسخه
  • تشخیص افتادن
  • مجموعه‌ای از خدمات قابل‎تنظیم برای شرایط خاص
  • سوابق پزشکی کاملا رمزگذاری شده که می‌تواند از طریق یک داشبورد مبتنی بر ابر قابل دسترسی باشد.
  • تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل پیش‎بینانه
  • Open API اجازه اتصال به هر سیستمی از قبیل سیستم های سلامت الکترونیک / پزشکی را می‌دهد.

ساعت هوشمند پزشکی و سلامت OnePulse LTE-M یک راه حل کامل برای پزشکی  از راه دور عملی و مقرون به صرفه و همچنین نظارت از راه دور بیماران است. انتظار می‌رود که این دستگاه در ماه مارس امسال در دسترس ارائه دهندگان خدمات مراقبت‎های بهداشتی قرار گیرد.

AT & T با استفاده از شبکه بسیار امن خود، تحول دیجیتال را در مراقبت‌های بهداشتی امکان‌پذیر می‌کند. AT & T از اتاق انتظار تا اتاق نشیمن و تقریبا در هر جایی به ارائه دهندگان خدمات سلامت کمک می‎کنند وضعیت بیمار را بهبود دهند.

 

منبع