به گزارش دبیرخانه ایران دیجیتال، محصولات و خدمات ارائه شده توسط اپراتور ترکیه(ترک تلکام)، در شرکت‌های ترکیه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ترک‌تلکام اعلام نموده است که با ارائه خدمات و راه‌حل‌های دیجیتال به کلیه شرکت‌ها، در حال حاضر در پس موفقیت ۵۰۰ شرکت بزرگ خصوصی این کشور قرار داشته و موقعیت خود را به عنوان یک شریک فناوری در ترکیه تقویت کرده است. اهداف ترک تلکام در “تحول دیجیتال” با رویکرد آینده نگری، باعث شده است که این اپراتور، با گرد هم آوردن شرکت‌ها، از فناوری‌های ارتباطی در جهت ورود شرکت‌ها به نسل جدید شبکه‌های ارتباطی کمک گرفته و در عرصه رقابتی، در ساخت نسل جدیدی از شرکت‌ها فعالیت نماید.

ارائه خدمات یکپارچه، ارتباطات و اینترنت ثابت، تلفن همراه، خدمات ابری و خدمات امنیت سایبری باعث شده است که ۵۰۰ شرکت بزرگ این کشور، جهت همکاری به سمت این اپراتور گرایش پیدا نمایند. ترک تلکام با ارائه‌ راه‌حل‌های دیجیتالی، به تقویت شرکت‌ها و ورود آنها به نسل جدید شرکت‌ها کمک نموده است.

خدمات ارائه شده از سوی ترک تلکام در قالب محصولات و راه‌حل‌های ارتباطی، بسته‌های دسترسی به اینترنت، محاسبات ابری، خدمات مرکز داده، هوشمندسازی، امنیت سایبری و اینترنت اشیا(IoT) بوده است.

ترک تلکام در دنیای کسب و کار، اقتصاد و ارائه‌ راه‌حل‌های دیجیتال به شرکت‌ها پیشتاز بوده و ضمن آگاه‌سازی آنها از فرصت‌های مناسب استفاده از فناوری‌های ارتباطی، همکاری‌های لازم در این خصوص را نیز با اپراتورها انجام می‌دهد.

 

 

 

https://medya.turktelekom.com.tr/turkiye-500-sirketin-basarisinin-ardinda/