رئیس هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: نقطه‌ی عطف و مرکز ثقل تمام اتفاقات زندگی بشری، حوزه‌ی فناوری اطلاعات است و این حوزه محور و مرکز تأثیرگذار تمام شئونات زندگی مردم جهان شده است.

به گزارش دبیرخانه ایران دیجیتال و به نقل از سیتنا، مهندس حمید فتاحی، معاون وزیر ارتباطات در دهمین گردهمایی مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت که در مجتمع ارتباطی انقلاب اسلامی (LCT) برگزار شد، گفت: انقلاب صنعتی چهارم با محوریت فناوری اطلاعات رقم می خورد؛ به طوری که بیشترین آمارهای جهانی متعلق به حوزه فناوری اطلاعات است و به همین منظور وزیر ارتباطات پرچم دار این حوزه بوده و بر دولت الکترونیک و تحول دیجیتال تأکید دارد.

رئیس هیأت مدیره‌یث شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به نقش این شرکت در حوزه فناوری اطلاعات کشور ادامه داد: حوزه ارتباطات، زیرساخت است و پرچم آن بر دوش تک تک ماست و به اذعان حوزه مصرف کننده و فعالان این بخش و اپراتورهای مخابراتی به واسطه عملکردمان در این حوزه سربلند بوده ایم.

فتاحی تصریح کرد: حجم بزرگی از امور دیتای فناوری اطلاعات در شبکه بزرگ ارتباطات زیرساخت کشور انجام می شود و عواید و منافع زیادی در این حوزه نصیب مردم می شود.

وی خاطر نشان کرد: استانها بازوان اجرایی شرکت هستند و ما یک مجموعه جدا از هم نیستیم بنابراین، همدلی و همراهی با استانها باید مدنظر باشد.

وی تأکید کرد در سال ۹۸ در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شاهد دگرگونی ها و تغییرات بزرگی خواهیم بود و این حجم از مسئولیت و بیشتر شدن فعالیتها مصادف با مشکلات اقتصادی و محدود شدن منابع مالی شده است اما مانند همیشه امیدواریم با مدیریت و نیروی انسانی کارآمد اهداف کلان شرکت محقق می شود.

فتاحی با اشاره به وظائف قانونی و ماموریت های آتی شرکت زیرساخت، اظهار امیدواری کرد: برگزاری این چنین هم اندیشی و گردهمائی هایی برای شناخت بیشتر از برنامه ها و بهره گیری از ایده ها و راه حل های جدید باعث می شود مجموعه با آمادگی و انگیزه بیشتر برای تحقق اهداف تلاش کند.

وی در پایان همدلی و احساس مسئولیت را عامل پویائی شرکت دانست و افزود: این اصل با توجه به تصمیم گیری و تغییراتی که در مجموعه صورت می گیرد باید سرلوحه قرار گیرد.