اپراتور Vodacom آفریقای جنوبی، پلتفرم جدید بازی PlayInc خود را در سال ۲۰۱۹ راه اندازی کرد و دسترسی به مجموعه ای از بازی‌ها با هزینه اشتراک را برای کاربران خود مهیا کرده است. این پلتفرم حاوی بیش از ۲،۰۰۰ بازی است و هیچگونه  تبلیغاتی در حین بازی پخش نمی‌شود.  هزینه ای که برای اشتراک کاربران در نظر گرفته است، ۰٫۳۳ دلار در روز یا ۱٫۶۶ دلار  در هر هفته است.

این بازی ها شامل بازی‌های Google Play  و بازی‌های اختصاصی خود اپراتور است.

مارک لوپز، رئیس بخش بازی آنلاین درVodacom ، توضیح داد: ما برنامه‌های بلندپروازانه و ایده‌های جدیدی برای تکامل و توسعه پلتفرم  PlayInc داریم. این پلتفرم در ابتدای ارائه سرویس، یک مدل اشتراک پایه را به کاربر پیشنهاد می‌دهد و و کاربران می‌توانند از مدل‌های دسترسی دیگری نیز برخوردار شوند. در واقع این اپراتور می‌خواهد هر چیزی که برای مردم ارزش ایجاد می‌کند را به پلتفرم خود اضافه کند.

لوپز در ادامه اظهار داشت که آن‌ها قصد دارند این پلتفرم را توسعه داده و برای کاربران سایر شبکه‌ها باز کنند و چیزی که به عنوان مهم ترین رکن در پلتفرم خود در نظر داشتند، استفاده از راه کارهای جدید برای بهبود تجربه کاربران است.