نتفلیکس در هند اپراتور Bharti Airtel شریک است و در عین حال همچنین در حال فعالیت با Hathway و ACT Fibernet است. علاوه بر شراکت در زمینه های گوناگون این شرکت به دنبال استفاده از سامانه و فرصت صورتحساب اپراتورها در قالب DCB به منظور حل چالش های پرداخت در این کشور و همچنین مدل های مشارکت و فرصت های عظیمی که در حوزه پرداخت DCB وجود دارد.

مدیر بین الملل شرکت نتفلیکس می گوید :«در حال صحبت با اپراتورهای بزرگ مخابراتی و نیز سرویس دهندگان اینترنت ISP در کنار سرویس دهندگان تلویزیونی به منظور پیشبرد شراکت های عمیق برای توسعه و حل چالش های پرداخت در کشور هستیم.»

 

نیگل باپتیست، مدیر بخش مشارکت نتفلیکس اضهار داشت که در حال حاضر شرکت نتفلیکس بزرگترین محتوا را در جهان در اختیار دارد. چیزی که در آن جا افتاده است تعداد مشترکان است. به عبارت دیگر نیاز است تا برای استفاده از این محتوا مشترکانی را به سرویس بیاوریم. یکی از راه حل ها مشارکت در دستگاه است و دیگری مشارکت با ارائه دهندگان سرویس است.

مجری پروژه بیان می کند که شرکت نتفلیکس برای یک مدت طولانی در هند حضور دارد و ما به این مشارکت برای بیست سال آینده برنامه ریزی می کنیم. در نتیجه در ابتدا برای یادگیری و فهم اینکه چطور می توانیم با همدیگر مشارکت کنیم سرمایه گذاری می کنیم.

در روز چهارشنبه، نتفلیکس از ارزان ترین طرح اشتراک خود با مبلغ زیر ۲۰۰ روپیه رونمایی کرد اما تنها برای گوشی های هوشمند و تبلت ها که برای توسعه مشتریان و رقابت بهتر با سرویس هایی نظیر Hotstar و Amazon Prime صورت گرفت. این شرکت ابراز کرد که این کار، اولین طرح با هدف کسب مشتری برای شرکت در سطح جهان است به دلیل اینکه هند دارای بیشترین مشترک موبایل نسبت به هرجای دیگر در جهان است.

طبق گفته باپتیست، تمایل در استفاده از موبایل به رشد خود ادامه می دهد. طبق گزارش Ficci-EY 2019، هندی ها ۳۰ درصد از زمان استفاده از گوشی موبایل خود و ۷۰ درصد از حجم داده موبایل خود را صرف سرگرمی می کنند. همچنین می افزاید که ما در حال صحبت با همه اپراتورهای مخابراتی در هند هستیم تا به هدف وسیع ترمان که ایجاد شراکت با هرکسی که می تواند به ما در دسترسی نتفلیکس به دستگاه ها یا ساده سازی فرآیند کمک کند برسیم.

اگر این به معنای مشارکت با سرویس دهندگان محلی و داشتن مشتریانی که در صورتحسابشان بخشی برای پرداخت به نتفلیکس دارند باشد، در نتیجه این به معنای یک پیروزی بزرگ برای هرکسی است.