بیش از دو میلیون کاربر اپراتور الیسا در حال حاضر می توانند محتوای اپ استور را به وسیله خرید شارژ از صورتحساب تلفن خود پرداخت کنند. این، دومین راه اندازی DCB گوگل پلی میان الیسا و فورتومو است که به عنوان دو شرکت همکار در استونی از سال ۲۰۱۷ در حال فعالیت هستند.

فورتومو به شرکت های مخابراتی برای راه اندازی DCB گوگل پلی با حداقل سرمایه گذاری از طریق مراقبت از مدیریت پروژه و یکپارچه سازی فنی با پلتفرم گوگل کمک می کند. به گفته فورتومو، در حالی که اکثر فنلاندی ها دارای یک کارت اعتباری هستند، اما سادگی و امنیت DCB، آن را به یکی از گزینه های پرداخت مورد علاقه برای محتوای دیجیتال در کشور تبدیل کرده است.

به گفته پتری سونسون، معاون بخش ارتباطات شرکت الیسا، این اپراتور از راه اندازی این سرویس همراه با گوگل و فورتومو برای مشتریانش بسیار خوشحال است. ما اعتقاد داریم که این مشارکت برای مشتریان ما و بخش های مرتبط دارای مزیت خواهد بود. خرید محتوای دیجیتال با سرویس پرداخت موبایلی الیسا یک راه دارای امنیت، سادگی و قابلیت اعتماد برای انجام پرداخت آنلاین است.

تاوی کروسل، معاون فروش اپراتوری شرکت فوروتومو نیز بیان کرد که فعالسازی محتوای دیجیتال امروزه یکی از جنبه های کلیدی است که به شرکت های مخابراتی برای شناخت خود در بازار کمک می کند. فورتومو این کار را برای شرکت های مخابراتی به منظور پیشبرد این استراتژی با فراهم کردن یک راه حل ساده برای اتصال آن کاربرها به بزرگترین فروشندگان دیجیتال در جهان ساده تر می کند.