حساب MyMo خدمات بانکی را با هزینه ماهیانه ۴٫۹۵ رند (Rand- واحد پول آفریقای جنوبی) ارائه می‎کند که ارزانتر از هزینه دسترسی به حساب سپرده است که هزینه ماهیانه آن ۵٫۶۰ رند است.مشتریان می توانند MyMo را در دستگاه های تلفن همراه خود با مصرف داده باز کنند و اعتبار و مزایای دیگری مانند کارت‌های مجازی و فیزیکی طلایی را دریافت کنند.

Funeka Montjane مدیر اجرایی، این بانک خصوصی و تجاری، گفت: «بدون نیاز به تشکیل پرونده، افتتاح حساب فقط چند دقیقه زمان می‌برد. فقط با ۴٫۹۵ رند در ماه مشتری قادر به استفاده رایگان از Swipes است و با تنها ۶٫۵ رند در ماه می‎تواند از ATM پول دریافت کند».دارندگان حساب MyMo همچنین از طریق ویزا و مسترکارت طلایی ((Mastercard می‎توانند حساب جاری باز کنند. هنگام افتتاح حساب، کاربران می‎توانند انتخاب کنند که ۵۰ رند اعتبار دریافت کنند یا درصورت چهار بار افزایش موجودی در ماه  ۵۰۰ مگابایت داده یک ماهه دریافت کنند. هزینه هر مگابایت داده اضافی ۲۰ رند است.

Montjane می‎گوید: «تلفن همراه شعبه جدیدی است. این حساب در ارتباط با ارائه شعبه تلفن همراه به دست مشتریان است، آن در مورد راحتی و امنیت بانکداری است».

بانکStandard  اعلام کرده است که از فناوری و مخصوصا تلفن‌های همراه استفاده می‌کند تا کانال‌های انجام تراکنش ارزان قیمت را برای همه مشتریان خود فراهم کند.

او گفت: «تکامل در تلفن همراه را می توان در گزینه‌های انجام تراکنش مانند دریافت پول نقد از صندوق خرده فروشی به جای ATM، بانکداری دیجیتالی رایگان به جای استفاده از یک شعبه و توانایی انجام معاملات با استفاده از کیف پول دیجیتال، حتی بدون حساب بانکی مشاهده کرد». توسعه اکوسیستم های متصل جامع، نیاز به تغییر ذهنیت بانک‌های آفریقا دارد.

بانک ها از سازمان های سرویس های خدمات مالی سنتی، به اکوسیستم های خدماتی تبدیل شده اند که امکان دسترسی گسترده جهانی به تقریبا همه چیز مانند تجارب خرید و فروش وسایل نقلیه و خانه ها، خرید آنلاین کالاها و خدمات و عناصر سبک زندگی مانند پاداش ها و مسافرت ها را فراهم می‎کند.

Montjane در پایان افزود : «این محرکهای ارتباطات همچنین در اکوسیستم های ارتباطی در حال پیشرفت در آینده تاثیر خواهند گذاشت و به ما اجازه ارائه خدمات هنوز ایجاد نشده و درآمدزایی از جریان‌های درآمدی هنوز ایجاد نشده را می‎دهند».

منبع