نتفلیکس با اپراتور مخابراتی Dialog Axiata در سریلانکا همکاری برای پرداخت حق اشتراک بر روی قبوض مشترکین (موسوم به DCB) را شروع کرد. این همکاری، تمامی مشتریان دائمی تلفن همراه این اپراتور را قادر می سازد تا به سادگی هزینه اشترام نتفلیکس خود را به صورتحساب ماهیانه تلفن همراه خود اضافه کنند که به آن ها آسودگی و امنیت بی مانندی را ارائه می دهد. این ویژگی DCB، نیاز مشتریان Dialog برای به اشتراک گذاشتن هر جزئیات پرداختی اضافی نظیر شماره کارت اعتباری یا عابربانک افراد را حذف می کند.

همچنین، مشتریان دائمی تلفن همراه Dialog این امکان را خواهند داشت تا به صورت ماهانه ۵ گیگابایت حجم داده رایگان برای تماشای نمایش ها و فیلم های موردعلاقه خود در نتفلیکس با کیفیت بالا دریافت کنند. برای استفاده از این مزیت ها و لذت بردن از سرگرمی بدون تبلیغات نامحدود در هر گوشی موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر خانگی، تبلت یا تلویزیون متصل به اینترنت، مشتریان دائمی Dialog به عضویت یا ورود به حساب کاربری نتفلیکس با استفاده از شماره موبایل دائمی Dialog خود خواهند داشت.

به گفته مانگالا هتیاراچی، مدیر ارشد بخش خدمات محتوا و جهانی اپراتور Dialog Axiata، همکاری مشترک این اپراتور با شرکت نتفلیکس، به مشتریان این اپراتور امکان دسترسی به فهرست محتوای برجسته ی دارای مجوز و اصل خود را می دهد تا سبد محتوایی ارائه شده توسط برنامه موبایلی Dialog ViU را تقویت کند.

به گفته آبهیشک ناگ، مدیر توسعه کسب و کار جنوب آسیا نتفلیکس، این شرکت از شراکت با Dialog Axiata به دلیل فراهم شدن امکان تماشای فیلم ها و برنامه های تلویزیونی شرکت ما که صاحب جوایز مختلفی شده اند در گوشی موبایل و شبکه های پهن باند برای مشتریان و ارائه یک صورتحساب ماهانه به عنوان یک راه آسوده برای پرداخت اشتراک نتفلیکس بسیار خوشحال است.