اپراتورهای موبایل بزرگ دنیا همواره به دنبال افزایش یوس کیسهای خود در شبکه ۵G هستند. مشتریانی که اپراتورها در این شبکه مدنظر قرار دادند، شرکتهای حوزههای مختلف صنعت و کاربران B2C هستند که به دنبال کسب تجربه برتر در استفاده از سرویسهای دیجیتال هستند. اپراتور وودافون با شناسایی شرکتهای دیجیتال برتر جهان که هم اکنون در ارائه سرویسهای سرگرمی فعالیت دارند، حوزه گیم آنلاین را به عنوان مهمترین یوس کیس خود در نظر گرفته است و پلتفرم گیم ابری Hatch را به عنوان یک بازیگر دیجیتال برتر در حوزه گیم معرفی کرده است. Hatch شرکت دیجیتال پیشرو فنلاندی در حوزه گیم ابری با بزرگترین اپراتور ارتباطی اروپا، وودافون همکاری را آغاز کرده است. این همکاری باعث شده است که یک سرویس پریمیوم در راستای گیم ابری به مشتریان اپراتور وودافون ارائه شود.
با شروع این همکاری، تمام مشتریان ماهانه Vodafone در انگلستان، از ۳ ژوئیه ۲۰۱۹ هنگامی که شبکه G5 وودافون فعال شد، به نسخه پریمیوم Hatch دسترسی پیدا کردند. آنها میتوانند برای اولین بار از پلتفرم بازیهای موبایل مبتنی بر ابر خود با پرداخت ۶٫۹۹ پوند در ماه بهره مند شوند. این پلتفرم به گیمرها اجازه میدهد تا فوراً و بدون دانلود بازیها، به روزرسانی و دیدن تبلیغات و خریدهای درون برنامهای فوراً بازی کنند و گیم پلی آنها در طول بازی قطع نشود. همچنین با دسترسی نامحدود به بیش از ۱۰۰ بازی موبایل پریمیوم میتوانند در کلیه بازیهای رقابتی مشارکت کنند. این پلتفرم بخش Hatch Kids را هم راه اندازی کرد که یک فضای جداگانه در Hatch خواهد بود و فضایی امن برای بازی و یادگیری کودکان است. استفانو پریس، مدیر ارشد بخش محصولات و خدمات گروه وودافون میگوید: “ما هیجان زدهایم که با اولین پلتفرم بازی موبایل مبتنی بر ابر خود وارد فضای گیم آنلاین شدهایم و به مشتریان خود تجربه متفاوتی از بازی را با ارائه زیرساخت ۵G ارائه میکنیم.”