اپراتور ترکسل برای ارائه یک تجربه متفاوت در حوزه سرگرمی، ابتدا زیرساخت‌های ارتباطی خود را بهبود بخشید و با سرمایه‌گذاری‌های عمده زیرساختی و در اختیار داشتن بیشترین بخش طیف فرکانسی در ترکیه و هزینه‌های گسترده در حوزه سرورهای ابری، به یک اپراتور ارائه دهنده بهترین تجربه کاربری تبدیل شد.

 این اپراتور در حال حاضر در حوزه سرگرمی و موسیقی، اپلیکیشن Fizy را دارد. Fizy در سال ۲۰۰۸ در ترکیه راه اندازی شد و درسال ۲۰۱۱ به اپراتور ترکسل پیوست و سگمنت جوانان را مورد توجه قرار داد چون این افراد در هر شرایط پر مشغله ای آهنگ گوش می‌کنند. در حال حاضر این اپلیکیشن در ترکیه ۳٫۲ میلیون مشترک ترکسل دارد و کاربران ترکسل روزانه ۲۴ دقیقه با این اپ با ترکسل در تعامل هستند.

لازم به ذکر است این اپلیکیشن دو مدل رایگان و پریمیوم را دارد که در مدل پریمیوم حق اشتراک ماهانه و سالانه باید پرداخت شود و درآمد اپراتور از تبلیغات و مدل پریمیوم است و در این مدل موسیقی بدون تبلیغات  به مشتریان ارائه می‌شود. مشتریان این سرویس، کل کاربران از هر اپراتوری هستند و فقط کاربران ترکسل بسته رایگان هدیه برای گوش دادن به Fizy دارند که میزان بسته اینترنت هدیه کاربر به نوع اشتراکی که با ترکسل دارد متفاوت است. از ویژگی‌های کیفی این پلتفرم، محتوای غنی است که شامل، محتوای صوتی و محتوای ویدئویی به علاوه ده‌ها کانال رادیویی است. همچنین کنسرت زنده خوانندگان محبوب را هم به کاربران خود ارائه می‌کند.

این اپلیکیشن قابلیت آفلاین را هم ساپورت می‌کند و در زمانی که کاربران اینترنت ندارند، می توانند از مدل پریمیوم استفاده کنند و لیست آهنگ‌های مورد علاقه خود را ارسال کنند و از آن‌ها در زمانی که اینترنت ندارند بهره ببرند.  کاربر با توجه به سطح درخواست خود از کیفیت آهنگ، دریافت کانال‌های رادیویی بیشتر، محتوای ویدئویی زیاد، قابلیت آفلاین و گوش دادن نامحدود به موزیک ویدئوها مدل پریمیوم و در غیر این صورت مدل رایگان با تبلیغات را انتخاب می‌کند.