بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا بعد از آنکه به یک بلوغ نسبی رسیدند و پایگاه مشتریان خود را به قدر کافی جمع آوری کردند، برای توسعه بیزینس خود در سایر حوزه‌ها، عموما بازار سرگرمی را برای ورود انتخاب می‌کنند. ویچت هم از این دسته مثتثناء نبوده و با ارائه یک پلتفرم خام  ویدئو استریمینگ و موزیک استریمینگ وارد بازار VOD و AOD شده است. شعار این شرکت در حال حاضر این است ” اگر می‌خواهید همچون Spotify و Netflix شوید شروع کنید” این پلتفرم که با نام Muvi  شناخته شده است چندین هزار ارائه دهنده VOD و AOD را ساپورت می‌کند. این کمپانی با حرکت در مسیر وندور نرم افزاری شدن، یک بیزینس B2B را آغاز کرده است. در عین حال اپلیکیشن Muvi ویچت در اپ استور و گوگل پلی وجود دارد و در آن تمامی بازیگرانی که از پلتفرم ویچت استفاده کردند معرفی شده است و هر بازیگر جدید بازار VOD و AOD می‌تواند با مشاهده کیفیت و سایر ویژگی‌های پلتفرم خود را به Muvi  بسپارد.

این پلتفرم قابلیت‌های بی‌شماری دارد که مختصر به توضیح آن می پردازیم.

این پلتفرم قابلیت مالتی اسکرین دارد و همچنین تمامی نسخه‌های ios، اندروید موبایل، وبسایت، تلویزیون اندروید و Apple TV را پوشش می‌دهد. همچنین ویچت اعلام کرده است برند تمامی کمپانی‌های مراجعه کننده به پلتفرم Muvi حفظ خواهد شد و هر بازیگر مبلغی که از کاربر  خود دریافت می‌کند، هرگز با Muvi شیر نخواهد کرد و هرکسی صاحب برند خود باقی خواهد ماند.

از ویژگی‌های زیرساختی پلتفرم، زیرساخت IT اعم از سرور، حافظه، مدیریت پهنای باند، دیتابیس، فایروال، CDN را می‌توان اشاره کرد.همچنین این پلتفرم کلیه روش‌های یکپارچه پرداخت آنلاین از جمله بیت کوین، صورت حساب اپراتور، کیف پول موبایلی را ساپورت می‌کند و قابلیت جلوگیری از حمله سایبری و DDOS،  ایمن نگه داشتن محتویات با رمزگذاری ویدیوها، علامت گذاری فیلم‌ها در هنگام پخش با آدرس نام یا شناسه ایمیل بیننده، از دیگر ویژگی‌های بارز این پلتفرم سرگرمی است.  برخی از مشتریان Muvi در تصویر زیر مشخص شده است.