Telenor Sweden و TV4 Media توافقی را امضا کرده اند که به Telenor این امکان را می‌­دهد تا به مشتریان خود محتوایی از TV4 ، Sjuan و TV12 در راستای توسعه سرویس پخش جریان و بی‌­نیاز از باکس تلویزیون ارائه دهد. این توافق­نامه چند ساله است و گام مهمی در سرمایه‌­گذاری Telenor در توسعه پیشنهادات جدید با محتوای جذاب کانال­‌های تلویزیونی مهم در سوئد است.

در همین راستا این اپراتور اعلام کرد:”ما بسیار خوشحالیم که می‌­توانیم همه کانال­‌های اصلی سوئد را از بزرگترین ارائه‌­دهندگان محتوا بدون نیاز به باکس تلویزیون در یک پلتفرم جامع ارائه دهیم”.

Telenor اولین و تنها اپراتور در بازار توزیع محتوا

این توافق نامه Telenor را به اولین و تنها اپراتور در بازار سوئد با حق توزیع محتوای کاملSVT ، Nordic Entertainment Group ، Discovery و اکنون TV4 Media  تبدیل می کند.

“لیف بورکلوند ، مدیر تلویزیون در Telenor سوئد می گوید:”این یک قسمت مهم در کار ما برای ایجاد تجارب تلویزیونی در آینده است.

مشتریان بدنبال پلتفرم جامع محتوای تلویزیونی

از هر ۱۰ نفر ۸ نفر می­‌خواهند تمام محتوای تلویزیونی در یک پلتفرم جامع و سرویس تلویزیونی ارائه  شود. طبق نظرسنجی انجام شده در ژانویه توسط شرکت تحقیقاتی NEPA به نمایندگی از Telenor ، اکثر مشتریان ،از هر ۱۰ نفر ۸ نفر، ترجیح می­‌دهند به جای اینکه به خدمات و اشتراک­‌های جداگانه  از پلتفرم‌­ها و سرویس‌­های مختلف دسترسی داشته باشند، به تمام محتواها در یک پلتفرم واحد و یا یک سرویس تلویزیونی معمولی دسترسی داشته باشند. ۶ نفر از هر۱۰ نفر فکر می­‌کنند این موضوع که محتوای تلویزیون سنتی از طریق دستگاه های دیگری به غیر از باکس تلویزیون در دسترس باشد، اهمیت دارد.

استفاده از تلفن همراه برای مشاهده محتوای ویدیویی توسط نیمی از مشتریان

بیش از نیمی ، ۵۳ درصد ، روزانه از تلفن همراه خود برای دیدن تلویزیون و محتوای ویدئویی استفاده می‌­کنند.

نتایج نظرسنجی چه می گوید؟

 پیام این بررسی مشخص است. مشتریان ما می­‌خواهند بدون توجه به اینکه محتوا از طریق باکس تلویزیون یا از طریق رایانه، موبایل و..پخش می شود، بتوانند خود محتوای مورد نظر و نحوه مصرف آن را در یک پلتفرم و سرویس واحد انتخاب کنند. “

سرمایه گذاری اپراتور سوئدی برای توسعه پیشنهادات تلویزیونی

Telenor Sweden در حال حاضر سرمایه گذاری بزرگی در توسعه و تمدید پیشنهادات تلویزیونی خود انجام می دهد. ژوئن گذشته، ارزان­ترین بسته تلویزیونی سوئد در قالب مینی ، Telenor Stream Mini ، بدون نیاز به باکس تلویزیون یا اشتراک قبلی راه اندازی شد.

فاطمه بختیاری

https://press.telenor.se/pressreleases/telenor-sverige-faar-raett-att-erbjuda-streamat-innehaall-fraan-tv4-3038881