معرفی

شرکت “Blues” یکی از پیشگامان اینترنت اشیاء و ارائه‌دهندگان راهکارهای مبتنی بر داده با تمرکز ویژه بر کشورهای انگلیس، هلند و آلمان است. این شرکت در حال توسعه کسب و کار خود در سراسر منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا است.

توسعه زیرساخت دستگاه‌های هوشمند بی‌سیم جهت پشتیبانی از غول‌های صنعتی از جمله تولید، فناوری پاک، شارژ خودروهای الکتریکی و صنایع اساسی، ارائه راهی به بهبود جامعه جهانی خواهد نمود.

چالش و راهکار‌آن

 Blues با بهره‌گیری از راهکارهای قابل اعتماد و نوآورانه، هوش تجاری مبتنی بر اینترنت اشیاء را به کسب‌وکارها ارائه می‌دهد تا با چالش‌های بزرگتر در زمینه انرژی پاک ،بهبود شیوه‌های تولید اطلاعاتی پرداخته ‌است.

سازمان‌ها با استفاده از شبکه سلولی جهانی، به سرعت و با امنیت دستگاه‌های اینترنت اشیاء خود را به ابر متصل می‌نمایند. این اتصالات بدون نگرانی از چالش‌های اتصال، امنیت سایبری و زیرساخت‌های گران‌قیمت به محصولات استفاده اجازه می‌دهند.

 آقای جیم هسمن، مدیر اجرایی شرکت، افزوده است: «توسعه پروژه در منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا به افزایش دسترسی جهانی به راهکارهای ارتباطی اینترنت اشیاء منجر خواهد شد». این توسعه علاوه بر حل مسائل واقعی، مجموعه‌ای از ابزارهای جدید برای افزایش کارایی فرآیندهای کسب‌وکارها ارائه می‌دهد.

در صورت عدم دسترسی قابل اعتماد به داده‌های اینترنت اشیاء و عدم توانایی در اتصال امن دستگاه‌ها به ابر، پیشرفت این پروژه با چالش‌همراه خواهد بود. برای حل این چالش‌ها، شرکتBlues  راهکاری ارائه کرده‌است که با استفاده از Note Card و Note Hub  (یک سرویس میزبانی ابری)، سازمان‌ها می‌توانند محصولات فیزیکی خود را به ابر متصل کرده و با مدل Plug and Play که به هر نوع سیستم یا معماری دستگاهی سازگار است، دستگاه‌ها را به سرعت حذف یا اضافه نمایند. محصولات شرکت Blues از اتصال سلولی و قیمت‌گذاری مبتنی بر میزان مصرف بهره‌مند بوده و نیازی به خرید اشتراک ندارند.

 سهولت به‌کارگیری این دستگاه‌ها، راهکارهای اتصال اینترنت اشیاء را برای تمامی صنایع فراهم می‌کنند، از جمله کنترل صنعتی از راه دور، خودروهای الکتریکی، داده‌های بهداشتی و کنترل کیفیت هوای محیطی.

منبع:

https://iotbusinessnews.com/2023/08/18/86574-blues-expands-global-iot-connectivity-solutions-in-emea/