به گزارش دبیرخانه ایران دیجیتال و به نقل از آنالیز میسون، در آخرین نظرسنجی انجام شده از کاربران اپراتورهای تلفن همراه در خاورمیانه و شمال آفریقا موسوم به MENA، اپراتورهای تلفن همراه این منطقه کمترین امتیاز را در خصوص رضایتمندی کاربران، در مقایسه با سایر مناطق، به دست آوردند.
اپراتورهای تلفن همراه در منطقه MENA، با ارائه سرویس و بستههای محتوایی، کاربران را به استفاده از سرویس داده دعوت و تشویق میکنند و از این راه به دنبال افزایش رضایتمندی کاربران و بهبود میزان درآمد براساس تعرفههای تلفن همراه هستند. با این حال، ارائه بستههای خدماتی به تنهایی راهکاری برای افزایش میزان رضایتمندی کاربران و افزایش امتیاز در رقابت نخواهد بود. بنابراین اپراتورها باید رویکرد خود را خصوص بستههای محتوایی ارائه شده از سوی third-party تغییر دهند. در این خصوص، پیشنهاد شده است که اپراتورها به محتواها و مدل قیمتگذاری جدید برای پاسخگویی به نیازها و تقاضاهای کاربران توجه کنند.
گزارش آنالیز میسون را میتوانید در لینک زیر ببینید