پلتفرم ویدیوی درخواستی ZEE5 هند که بخشی از شرکت های سرگرمی Zee است، حضورش را در مالزی با اپراتور مخابراتی Celcom با مشارکت Apigate عمیق تر می کند.

این مشارکت به مشتریان Celcom امکان پرداخت راحت و ایمن را از طریق API پرداخت صورتحساب مبتنی بر اپراتور Apigate برای مشترک شدن در مجموعه محتوایی غنی ZEE5 فراهم می کند.

ZEE5 در حدود ۱۰۰۰۰۰ساعت فیلم، شوی تلویزیونی، اخبار و ویدیوی هندی و مواردی دیگر به طور انحصاری را در ۱۲ زبان شامل هندی، انگلیسی، بنگالی، پنجابی، مالزیایی، تمیل، تلوگو، کنادا، ماراتی، اریا، بوجپوری و گوجاراتی ارائه می دهد. همچنین بیش از ۶۰ کانال تلویزیونی زنده محبوب شامل کانال های پربیننده تر ZEE را ارائه می دهد.

به گفته زوران وسیلجو،‌مدیر ارشد اجرایی Apigate، پخش ویدیوی آنلاین یک فرصت مهم است و ما از مشارکت با یک پلتفرم به سرعت در حال رشد نظیر ZEE5 برای فراهم کردن امکان توسعه جهانی آن با شروع در مازی با اپراور Celcom هیجان زده هستیم.

به گفته آرچانا آنارد، مدیر ارشد بازرگانی ZEE5 جهانی، همانطور که ما مشارکت خود را در سراسر جهان به سرعت گسترش می دهیم خوشحال هستیم که اعلام کنیم تا Celcom اولین شریک ما در ناحیه آسیای جنوب شرقی است. در حال حاضر، تقاضای بسیاری در مالزی مشاهده می شود و مشارکت با یک آپراتور مخابراتی پیشرو نظیر Celcom این امکان را فراهم می کند که به سرعت آگاهی افزایش یابد و دسترسی به ZEE5 در میان میزان بالای مشتریان صورت گیرد.

در سمینار ” Open-API توانمندساز اکوسیستم دیجیتال” که توسط دبیرخانه ایران دیجیتال برگزار می‌شود، مدیران اپراتورهای مخابراتی، اگریگیتورها، استارتاپ­های دیجیتالی که دارای قابلیت تبادل API با اپراتورهای مخابراتی دارند، فعالین حوزه دیجیتال و توسعه­دهندگان اپلیکیشن­ها (دولوپرها) به بیان برنامه­ها و نقطه نظرات خودشان در موضوع Open-API خواهند پرداخت. همچنین، در این سمینار چالش­های رگولاتوری و حقوقی آزادسازی API های مخابراتی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، می‌توانند به لینک www.digitalweek.ir/سمینار-open-api-توانمندساز-اکوسیستم-دیجیتال/ مراجعه نمایند.